2009. június 7., vasárnap

Az elátkozott vízbekötés

Az öntöző bekötését már két szakember is elvégezte. Az első a "nem nyert" kategória, a tavaszi telepítés után őszre megsüllyedt, és csőtörés keletkezett. Most tavasszal újracsináltattam. Ma tértem haza három napos céges fejtágítóról, és gondoltam, körbenézek, mi van. Most látom, hogy az öntözővíz bekötésénél csepeg a víz. Nem vészes, de mégiscsak veszteség, hosszú rávon bizony jelentős összeg. Most elzártam a kerti főcsapot. Ha a bekötés csepeg, akkor nem fog megszűnni, ha viszont a csapnál vagy utána van a baj, akkor várhatóan igen. Ez utóbbi esetben visszahívom a szakit, hogy nézné már meg, mi a baj.

Holnap reggelre kiderül, hogy vizes fog kelleni vagy kertész.

Picsába. Ez egy elátkozott kerti csap bekötés.

updt: ma itt vót a kertész, és megcsinálta. Az embereit elzavartam a kocsibeállónkról, ne parkoljanak ott. Egy szó nélkül odébbálltak, úgyhogy egy szavam se lehet. A feltárt hiba lényege: elcsúszott a kóc, mer' nem vót érdesítve a menet, aztán meg rendes javítás helyett körbenyomták sziloplasztal vagy gumiámmal, hogy ne csöpögjön. Ez eddig tartott. Mindegy, a lényeg az, hogy már javult és nincs nagyobb baj.

Reméljük, az elkövetkező időben nem lesz szükség további javításokra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése